توده،هواشناسی ایران

پیش بینی وضع هوا،هواشناسی کشور،بارندگی و دمانگاری،نقشه های ماهواره ای

توده،هواشناسی ایران

پیش بینی وضع هوا،هواشناسی کشور،بارندگی و دمانگاری،نقشه های ماهواره ای

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

هوا در سیزده بدر امسال چگونه است؟

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۰۰ ق.ظ

بسته نوروزی

قطعا سیزده بدر یکی از آن روزهایی است که مثل لحظه ی تحویل سال قطعا اکثر مردم دوست دارند همراه با خانواده ی خود باشند و به دامان طبیعت بروند. اما سیزده بدر و وضع هوا با یکدیگر پیوند خورده اند و یک رابطه ی کاملا مستقیم با هم دارند.

پس دانستن وضع هوا، شما را در انتخاب مکان مورد نظر برای سفر و تجهیزات لازم، بسیار کمک خواهد کرد.

حتما این پست را تا انتها دنبال کنید. و به دقت مطالعه کنید. در این پست به صورت استان به استان وضع هوا را به اطلاع می رسانیم.

پیش بینی وضع هوا در روز چهارشنبه (1393/1/13) سیزده بدر (روز طبیعت)

سامانه ای از اواخر وقت فردا شب از غرب و جنوب غرب به کشور نفوذ می کند که طی آن انتظار بارش برف و باران در بسیاری از استان ها دور از انتظار نیست.

در استان های چهارمحال و بختیاری،کهگیلویه و بویر احمد،لرستان،ایلام و شمال اصفهان،فارس از اواسط صبح سیزده بدر بارش های غالبا به صورت برف در ارتفاعات و مناطق سرد سیر و باران در سایر مناطق آغاز می شود و شدت بارش ها در استان های چهارمحال و بختیاری،کهگیلویه و بویر احمد و فارس خواهد بود. هم چنین بارش ها به تدریج با شدت کمتر در استان های خوزستان،کردستان،همدان، مرکزی،ایلام،بوشهر اتفاق خواهد بود.

به تدریج و در اواخر بعد از ظهر فردا بارش ها سطح وسیع تری از مرکز،شمال و شمال غرب کشور را تحت تاثیر قرار می دهند که طی آن بارش برف و باران در استان های تهران، البرز و قم،زنجان و جنوب قزوین البته به صورت رگبار و رعد و برق و پراکنده خواهد بود.

بنابراین فردا و در روز طبیعت استان های چهارمحال و بختیاری،کهگیلویه و بویر احمد،لرستان،ایلام و شمال اصفهان،فارس از صبح فردا بارش خواهند داشت و از  ظهر نیز استان های خوزستان، کردستان،همدان،مرکزی،ایلام،بوشهر به این استان های اضافه خواهند شد.

نظرات  (۱)

۱۳ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۳۵ انسانِ هزاره سوم
سلام
آیا با ترویج این نوع ....
بله، خیر؛ موافق یا مخالف/
منتظرتون هستم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی